Trevlig dag!

 Hej på er igen. Har ni saknat mej??? (Hahaha)

 Anki o Jonas har vart här idag. Det blev jätte-trevligt!
Middagen blev lyckad och sen en stund senare,
blev det glögg, lussekatter och peppakakor! MUMSIGT!!
 Jonas hjälpte mej att rensa datorn, så nu e den inte lika trög längre
och Anki "designade" om min blogg. Blev riktigt bra tycker jag,
men hon e tydligen inte färdig med den än,
 för hon frågade presis om hon fick göra lite till
(Men snälla gumman. Ska du inte hjälpa Jonas med tapetseringen?)
Så vi får väl se hur den blir när den är klar.

 Har hört att det går sakta men säkert framåt för Kristin nu!!!
Hon har jobbiga biverkningar av sina medeciner, men, men.
Är sjukskriven en vecka till, så jag hoppas hon blir bra snart!
Hon hade vart hemma hos Anki på fredags-kvällen och gjort peppakaks-hus.
Dom hade vart fem tjej-kompisar!!!, så jag förstår att Jonas "rymde fältet"! Hahaha

 Såg på Facebook, att Magnus och hans kompis åker över till Australien
veckan som kommer
Tänk vilket äventyr. Ett minne för livet. Undrar när han har tänkt att komma hem igen?
Men äventyret kommer ju att vara längre än ett år, som var sagt från början!
Hoppas bara inte att han fasnar där nere för gott!

I veckan som kommer, så blir vi av med Mimmi på tisdag
och på torsdag är vi bjudna på julbord med jobbet. Vi ska till Åhaga.Ska bli riktigt kul.
Synd bara att man ska upp och jobba dagen efter! Skall föresten jobba hela helgen
Usch o fy. Om det tycker jag inte alls. Men, men. Har man valt detta yrket
så får man ju bara "gilla läget"


Kramar på er till nästa gång :)


Kommentarer
Postat av: Carmen

Hej! Gillar din "nya" blogg. Har haft alla (3) barnen hemma i helgen. Hälsa C

2008-12-01 @ 00:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0