Hmmm.

Då var det kanske dags att försöka att komma igång med det här då. Vet inte riktigt hur jag ska börja ;) men det ger sej väl. Det som jag tänker på mest nu, är att äldsta dotter´n Anki ska flytta hemifrån! Det är med delade känslor måste jag säga, men det är ju livets gång, men som tur e så stannar hon kvar i Borås. Så vi kan fortfarande gå på stan o shoppa o ta våran fika hos de två gamla tanterna mitt emot Indiska :)Hon o Jonas har köpt en jättefin tre-rummare på Sjöbo. Dom flyttar in nu till månadskiftet. usch o fy

Så nu blir det bara två barn kvar: Beccis 18 år som går på gymnasiet o Björn 15 som går i nian. Robert 30 bor i Limmared, Magnus 27 har emigrerat till Nya Zeeland (Tur att det finns MSN) o Mike 21 bor i GBG, där han studerar Japanska!!! på universitetet. Det är nästan så att man börjar känna sej gammal! Men bara nästan :O Men å andra sidan så är det väl vid 50 som livet börjar!

Kram

Kommentarer
Postat av: Anki

klart att det är vid 50 livet börjar mamma :) Söt du är som skriver <3

Vi kommer allt att vara mycket med varandra ändå mor! Älskar dig!

2008-10-23 @ 18:51:24
URL: http://ankihansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0