Barnvakt

           Fidde e sjuk.
 Anki ringde i kväll och frågade om jag kunde ta hand om Fidde, för han e dålig i magen och skall gå på specialdiet. Kan jag vara hundvakt då?? E ju ledig i morgon, så de e ju klart att jag kan det! Han e bara för gooo. Han har blivit större sen sist!
Var tvungen att lura honom, så att Jonas kom iväg och han sprang och letade en stund, men nu går det hur bra som hellst. Han har gått o lagt sej i sin korg och verkar nöjd med livet! Får se hur det går i natt ;)
Så Carmen, om du läser detta, så är jag upptagen i morgon. Kanske nästa tisdag. (Om du vill)

 Kära syster-yster skickade meddelande på "Facebook" igår. John-Vidar och Sara-Kristin fick en dotter i lödags  :) En liten Malin!! Allt hade gått bra och dom skulle få åka hem i morgon. Kul att det blev en liten tös, för dom har ju en pojk sen tidigare.

Annars är det inget nytt under stjärnorna. Kalle och hans gäng, åkte till Malmö i morse och kommer hem på onsdag.

  I morgon fyller Beckis 19 år!!
Men vi firade i lördags. Då var ju Robert, Mike,Jenny, Farfar och Annsofie här och hon fick sina presenter då. Anki och Jonas var inte här, för Anki hade "flunsan".
Det serverades fruktsallad med glass! (pga Beckis och min diet), men alla tyckte att det var jättegott!! Hon verkade bli nöjd med firandet och presenterna.

Kramisar tills nästa gång!

Kommentarer
Postat av: Carmen

Tjabba!

Meddelandet mottaget och uppfattat! Synd att Fidde inte mår bra. Önskar jag var med där nere, det är ju mina "gamla" trackter. Är ej upptagen vad jag vet idag nästa vecka. Ha dé C

2009-02-03 @ 09:57:43
Postat av: K

hälsa bexx från mig :D å pussa fidde fisen på nosen från mi med :D

2009-02-03 @ 12:49:57
URL: http://kriztinhjerne.blogg.se/
Postat av: Anna-Lena

[email protected] det är min epostadress

2009-02-03 @ 23:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0