Förlovning!!!

 Vilken ovanlig och oväntad dag det blev!

 Började ju med att jag skulle besiktiga bilen. Först var det vägen om biltvätten.
Ren och fin som en liten pärla.
Så gick vägen då vidare. Gorde ett stopp på ICA i Sandared. Köpte rödbetsallad, köttbullar, sallad och Hällakaka till fika
( Anki är inte så mycke för vanligt fikabröd )
Sedan var det dags för sanningens ögonblick!!!
Det gick jättebra. Bara en anmärkning, parkeringsljuset på vänster sida som inte fungerade och några påpekande.
Ska fjäska med Jonas och bjuda på middag, så kommer han säkert hit och hjälper mej.
Men som sagt, det blev i alla fall ingen ombesiktning!!! Tog vägen förbi bolaget och köpte lite vin för att fira i kväll!

 Väl hemma hos Anki, så gjorde vi köttbulle-mackor. Hur gott som helst.
Sen var vi fast!!!
 Förutom en lång-promenad och en liten "kisse-paus" med Fidde-fisen, så satt vi klistrade framför TV:n hela dagen!
Skulle det, eller skulle det inte bli en förlovning i Stockholm i dag? Snacka om att vi är "nördar".( Vi skickade t.o.m. ett grattis-mejl via programmet! ) men vi hade trevligt min lilla Skrutt och jag och förlovning blev det. Va fina dom var!!

Kalle hade förberett middagen när Beckis, som jag plockade upp på vägen hem, och jag kom hem.
GULLE DEJ!!!
Så när det var dags för "Glamour 17.35, så var jag klar för tv:n!! Så nu sitter vi här, Kalle och jag framför var sin dator och var sitt glas vin, och skålar för en lyckad dag!
  Kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0