28 år

 8 januari 1981. Klockan är 19.10. Sitter och pusslar och lyssnar på väst-nytt. Då "går vattnet"
Ringer mamma och ber henne komma, för nu är det dags!! Tar en dusch och väntar sedan in henne.
Kl. 19.45. kommer hon med TAXI:n som Hasse och jag sen övertar.
Sahlgrenska:s K.K. nästa!
Allt går jättebra och hur snabbt helst. När klockan är ca 21.20. så är allt över.
Magnus har kommit!!! Vilken guld-klimp Jag är öm :) men lycklig!
Tänk att det är så längesedan. Känns som om det vore igår.
Mycke har hänt och "mycke vatten har runnit under broarna" sedan dess, men jag minns det som om det var igår.
 Men det tycker väl alla mammor.
Försökte ringa honom, men jag har tydligen ringt fel nummer :(.
Men jag skickade en hälsning på Facebook i stället och det gick fram till honom i alla fall.
Får kolla upp tele.nr. med honom senare. Känns konstigt att han är så långt borta.
Det är hans 2:dra födelsedag i utlandet. Hoppas inte det blir för många år till.
 Men jag förstår honom samtidigt. Detta är ju han´s livs äventyr, så det får ta den tid det tar.
Nå´n gång ska han väl komma hem igen!

Grattis Magnus.

ÄLSKAR DEJ

P.S. Vad gör man om man har fel tele.nr? Joo. Finns han med på Facebook, så skriver jag där!
Förlåt, men är jag en dålig mamma då???? Jag bara undrar!!  D.S

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är Magnus den första du kläckte? Låt som det gick väldigt fort.. 2 h.. nastan gjord i taxin eller.. ahha allt bra efter julstöket?? kram Emma + familj

2009-01-08 @ 22:40:33
Postat av: Anki

hörde från kalle messet du fått utav honom. tråkigt att han ska skriva sånnt! Men jag tycker att du ska skriva till honom och säga vilket numme det var du ringde, det är ju ändå han som gett dig fel nummer. Han vet att du älskar honom. Det är magnus i ett nötskal helt enkelt.



Älskar dig

2009-01-11 @ 20:01:24
URL: http://ankihansson.blogg.se/
Postat av: Anki

hörde från kalle messet du fått utav honom. tråkigt att han ska skriva sånnt! Men jag tycker att du ska skriva till honom och säga vilket numme det var du ringde, det är ju ändå han som gett dig fel nummer. Han vet att du älskar honom. Det är magnus i ett nötskal helt enkelt.



Älskar dig

2009-01-11 @ 20:01:58
URL: http://ankihansson.blogg.se/
Postat av: Anki

hörde från kalle messet du fått utav honom. tråkigt att han ska skriva sånnt! Men jag tycker att du ska skriva till honom och säga vilket numme det var du ringde, det är ju ändå han som gett dig fel nummer. Han vet att du älskar honom. Det är magnus i ett nötskal helt enkelt.



Älskar dig

2009-01-11 @ 20:02:53
URL: http://ankihansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0