Då var jag här igen!

 Att de ska va så svårt att sätta ord på sina tankar! Vet presic vad jag ska skriva om, men när jag väl ska till, så e de tomt!
 
För tillfället, så e de Kalle´s 50-årsdag!!! jag funderar mest på. Vet inte om det kommer nå´n eller vad.
Han fyller ju mitt i veckan och då jobbar ju dom flesta. Kanske kommer till helgen istället
Men måste väl ändå köpa hem tårta och fikabröd (får väl lägga i frysen om det blir för mycke).
Anki och Jonas skulle i alla fall komma på eftermiddan.
(Jag har tagit ledigt den dagen, men det vet han inte.hihihi)
 
 I morgon ska vi hem till Robert på fika. Han har ju flyttat nu
Stackar´n har gått och fått nackspärr.ajajaj. Dessutom har varsel nr.3 kommit på hans jobb!
Men vi måste tänka positivt.

 Stackars Magnus har fortfarande problem med sin rygg. Går och får behandling en gång i veckan,
men det vill inte riktigt ge med sej. Men han verkar ändå ganska tapper när vi pratas vid på MSN.

 Å så ska kära syster-yster och hennes Johnny bygga nytt!! Det ska bli en en-plansvilla denna gången.
Hon har ju problem med sina leder. En ärvtlig sjukdom, som jag tack o lov har klarat mej från.
För den e inte snäll!
Så nästa sommar får vi åka dit och titta. Ska bli spännande!
Men vi se´s ju innan dess! Dom kommer ju hit till påsk, då vi ska ha hundraårs-kalas (50+50)
Dessutom, så ska jag höra med henne, om hon är sugen på en vecka semester med mej.
Har sen semester i år. Den infaller i augusti och då börjar Kalle jobba igen!
Så det hade vart kul om hon och jag kunde hitta på något. Bara kära syster och jag ;)

 Ja just det! Kalle och jag har bokat lill-semester till Aalborg!!! Första helgen i juni blir det.
Ska försöka få semester på fredagen så vi kommer iväg tidigt.
Vi var där för ett par år sedan och jag blev riktigt förtjust i den staden och självklart åker vi dit på MC:n
Kanske får vi med oss Lena och Lennart (MC-kompisar) också.
Hade vart kul, för vi trivs så bra ihop med dom.

 Kramisar till nästa gång. Kalle och jag ska jaga "sombissar" nu en stund och sen e det melodifestivalen.


Kommentarer
Postat av: ämma

sombissar?? vad är de???

2009-03-08 @ 23:59:37
URL: http://overmyshoulder.blogg.se/
Postat av: Åse

Silent Hill TV-spel

2009-03-09 @ 22:12:02
URL: http://aaseroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0