Aj, aj, aj!

Vaknade i morse med värk i vänster skuldra och i nacken. Trodde det kunde bero på att jag legat på nåt konstigt sätt i natt. Men undan för undan som timmarna gick, så började det värka i högra skuldra oxå!!! Var tvungen att ta väktablett. Kunde inte förstå vad som hänt. Var bara glad över att jag inte skulle jobba idag.
Sen slog det mej. Att stå upp och klappa i händerna 2x45min!!! Kan man få annat än ont då  =D Var ju med Anki och Kristin på Borås arena i går och såg MATCHEN! Så nu gör det inget att det värker. Det var det värt, för det var en bra match och hög stämning där vi stog mitt i klacken.
    Att vi sen slog Blåvit med 2-0 Gör det ännu mera värt  <3 <3

Tack Kalle för att du var snäll att köra in mej till Borås och sedan hämta mej efter matchen <3 jag blev verkligen glad när du erbjöd dej! och Anki och Kristin för att jag fick göra er sällskap

Kramisar


PS. Robert, jag håller alla tummar jag har ;)  DS

Kommentarer
Postat av: Anki

tack själv mammsi! kul när du är med på matcher! <3

2009-05-07 @ 09:05:28
URL: http://ankihansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0