22/9

Dax igen kanske, eller?

Veckan före min semester, så hade vi Robert, Anki och Jonas här. Pojkarna hjälpte Kalle att bygga ny trapp och altan upp till det andra huset. Det blev kanonbra!

Semestern var helt underbar! Var först en vecka hos kära syster i Norge. Hon tog väl hand om mej! Kände verkligen att jag hade semester! Men jag måste ju erkänna, att jag saknade Kalle ;) Första gången som vi var ifrån varandra så länge och med så många mil emellan. Tur att det finns mobiler!!!
Väl hemma sen, så fick jag mej en glad överraskning. Kalle o Jonas hade gjort sååå fint på altanen! Dom hade lånat Jonas pappas högtryckstvätt!! så golvet såg nästan nytt ut. Blev såå fint :) 
Kalle och jag fick också några små turer med MC:n. Så sammanfattningsvis, så har semester vart helt underbar!


Magnus dröm har gått i uppfyllelse!!! Han har skrivit kontrakt med ett fotbollslag på Nya Zeeland! Behöver jag säga att jag är stolt som en tupp? Han och Anna flyttar dessutom in i en ny lägenhet tillsammans i morgon.

Flyttat ja... Mike och Jenny har fått en lägenhet i Göteborg. En tre-rummare i Brunnsbo! Inte många minuters promenad från där min kära mor bodde! Jättefin. Vi hjälpte till att flytta dit för två veckor sen.

Hade besök av Carmen med familj i helgen. Det var jätte-trevligt att träffa dom igen! (och Carmen, jag håller tummarna för dej nu. Vet att du kommer att få de bäst!)

Egentligen, så är inte överraskningarnas tid över, men de "bomberna" fäller jag nästa gång!!! ;)

Ha det nu allra bäst, så hörs vi nog snart igen

KRAMISAR

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Jag antar att det är samma "bomb" som vi har fått eller????? Det ska bli väldigt roligt att se vad du skriver nästa gång.

2009-09-24 @ 12:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0