Usch va tråkigt ;.(


Sista dan på semestern!!!
Och den kunde ha slutat liiite bättre!

I går satt Anki, Jamie och jag uppe på sjukhuset i nästan 5 timmar!!!
Jamie hade fått feber och va jättedålig. Ville inte äta... bara sova.
Anki fick rådet av sjukvårdsupplysningen, att åka in med honom.
Sagt och gjort. Å där blev vi sittande! Efter ett par timmar så fick Anki i honom lite mjölk, men sen somnade han om igen.
Vikten kollades. Kisse- och blodprov lämnades. Läkarn kom in och lyssnade och gjorde en "genomkoll".
Efter ännu en timme, så fick vi veta att han har en virus. Dom vita blodkropparna va för få.
Värdet ska ligga på mellan 1.5-5 medans Jamies låg på 0.6.
Lite Alvedon i rumpen, så vick vi åka hem. Anki fick med sej några hem oxå.

Var ute hos dom en sväng idag, för Jonas skulle "fixa" bromsarna på min bil.
Anki hade vart tvungen att ge Jamie ett stolpiller idag igen. Men senare va han sitt "gamla vanliga" jag.
Efter att han ätit jättebra, så hjälptes vi åt att duscha honom. De tyckte han om kan jag lova :)
Sen va de TV:n som gällde. Hahahaha. Han e bara föör go´
Blev bjuden på Jonas hemmalagade köttfärssås!!! Smakade mumma!

Sen va de dax att åka hem igen. Kom plötsligt på att jag faktiskt har en sambo ;)

Ska nog bara ta det lugnt denna helgen och förbereda mej mentalt på att börja jobba igen på måndag :S

Ja jusst det. Magnus flickvän Anna fyller 25 år idag! Så de e nog festernas fest i Nybro denna helgen =D

Ha de nu så bra ni kan, så syns vi en annan dag :P


KRAMIZAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0