Ledig, snöar...

Hej igen!


Va förvånad jag blev (inte) när jag vaknade i morse. De snöade!!! och gör så fortfarande!!!
Tur att vi fick köpa grannens snöslunga.
Imon eller på torsdag, ska Kalle o Thomas upp på taken å skotta. (innan dom rasar in)
Snö e tyngre än va man kan tro.

Kom iallafall iväg till Carmen förra tisdagen. De e alltid lika trevligt att träffa henne.
Får många goa skratt =).
Denna veckan e hon o Mikko hos Mikaela o Vigge i Enskede och hälsar på.

I fredags, så ringde min kära syster. Hon hade tråkiga nyheter att komma med.
Min "favorit"moster hade dött. Jag blev riktigt ledsen för det.
Men hon va ju gammal. Fyllde 90 år! förra året, så de va ju väntat.

I lördags va de dax att fira Anki. Tänk ändå va fort åren går. Tur att de inte syns på mej ;)
Hon bjöd på hemmagjord smörgåstårta och hon hade lyckats riktigt bra med den.
Kunde inte tro att de va första gången hon gjort nåt sånt! Riktigt mumma!
Fick äntligen träffa Jonas föräldrar! De va på tiden tycker jag.
Riktigt trevliga va dom, precis som Anki alltid har sagt. Hoppas att vi snart ses igen ;)

På kvällen va de dax för Melodifestivalen igen. Vet inte riktigt va ja ska tycka.
Verkar vara rena spektaklet nu för tiden och vilka konstiga låtar!
Eller e de bara jag som inte hänger med längre?

Nä, nu ska jag gå ut och laga lite middag.
Hörs en annan dag

KRAMISAR och ha det bäst









Kommentarer
Postat av: Michelle

Intressant sida du har! Jag har läst igenom några av dina andra inlägg och jag diggar vad jag ser :).

2011-07-11 @ 05:12:26
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0