Har de hänt nåt sen sist eller?

Egentligen ser livet likadant ut.

Jobbar, jobbar, jobbar och hinner med att umgås med familjen litegrann däremellan.
Önskar att jag vinner på LOTTO, (men vem vill inte det) så man kan jobba lite mindre.

Kalle har blivit "bortprioriterad" från sitt jobb, så han har gått hemma sedan i mars ;(
Tyckte de va ganska skönt över sommaren, men nu börjar han klättra på väggarna.
Går sen en dryg vecka och väntar på svar på ett jobb i Jönköping. Ett säljarjobb på Forum.
Skulle passa honom som "handen i hansken"
Han mår inte så bra just nu av att gå och vänta.
Håller verkligen alla tummar jag har för att de ska gå vägen!

Saknar Liam ;( Umgänget fungerar inte så bra där. Får följa hans utveckling via "Facebook" ;(
Hur kul e väl det?
Tröstar mej med att vi träffar Jamie desto oftare :) Han e ju bara föör gooo!

Annars så måste jag ju erkänna, att jag trivs med att vara gift igen :)
Riktgt kul att de blev  den överraskningsfest som vi ville och att alla barn med "bihang" dök upp =)

På måndag kommer Magnus och Anna upp från Nybro och stannar några dar.
Magnus har problem med diskbrock!!! och ska in på operation på fredag.
Självklart känns de oroligt och därför ville han komma hit några dar innan för att skingra tankarna.
Ska bli gött att få se han igen. Har inte setts sen bröllopet.

Va förresten i Norge sista helgen i augusti. Vi hade kusinträff. Rätt kul att träffa alla.
Många av dom hade jag inte träffat på över 30 år!!!

Imon e de min tur att ringa "syster-yster". Då ska jag tala om för henne att "mammas" orkide kommer med knoppar igen! Den e fyra år nu och blommar länge och varje år!!!
Vill inte skryta, men av dom 8 orkideer jag har, så e de bara en som inte e på G =)

Blev endel att berätta iallafall :)  Får se när de blir av nästa gång

Sköt om er nu, så syns vi


KARMIZAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0