Ledig dag

 Tisdag innebär en ledig dag! UNDERBART!!!
 Började dagen med att åka till Bilpunkten och fick bytt till vinterdäck på Kalles tjänstebil. Så nu kan han åka säkert!
 Sen var det dax att förbereda "adventspyntningen" här hemma.
(En annan jobbar tom. lördag!)
Nya o rena gardiner i alla fönster, stjärnor och stakar på plats! Julstjärnorna köper jag på jobbet i morgon.
 Har bjudit hem Anki o Jonas till på söndag. middag och adventsfika (får hoppas dom kan komma)
 Om det är något som "grumlar" det hela, så är det Kristin!
Pratade med henne på MSN tidigare i kväll.
Hon mår inte bra... Det gör mej så ont!!  Hon har så många tankar.
Varför gjorde int läkar´n hela lungundersökningen på henne??
Då hade det kanske inte blivit så här jobbit!!
 Önskar att jag kunde va hos henne nu, för hon har det jobbit, med så många frågor om allt det här.
Varför , varför, varför???
Nu kan hon inte åka till Nya zeeland heller som hon hade planerat,
 för hon måste gå på kontroll varje månad i sex månader.
Men, som jag sa till henne, så hinner hon ju tjäna ännu mer pengar till resan nu då.
 Hon måste  försöka se det positiva!
MEN JAG TYCKER SÅ SYND OM HENNE!!!

Nu börjar HOUSE!!!!

Kramar tills nästa gång


Kommentarer
Postat av: Carmen

Tjabba! Det var kul att ses igen efter så pass lång tid.Det är kul att kunna språka på ett sätt till. Har läst hela din blogg och DU får lära MIG hur jag ska ändra på utseendet.Hälsa alla & vi hörs C

2008-11-26 @ 08:23:13
Postat av: Anonym

tack för att du finns, xtra mams =) kramar om

2008-11-27 @ 22:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0