De´ känns så tomt!!!

     MIMMI FINNS INTE LÄNGRE HÄR HOS OSS   ;(

Anki tog henne till vetrinären idag. Det var ett nödvändit ont! Tyvärr
Egentligen så var Mimmi, Magnus katt. Men efter det att han emigrerade,
så skulle Anki ta hand om henne.
 När Anki började jobba med Kalle och var borta flera dar, blev Mimmi väldigt orolig.
Gick och letade ute och inne. Det blev inte bättre när Anki  flyttade till stan.
Inte kunde hon inte ta med sej Mimmi. En ute-katt i lägenhet? Det fungerar bara inte!!
Jonas körde o Beccis va med henne som tur va.
Jonas stannade kvar i bilen,medan Anki o Beccis var med hela tiden!
Så nu är hon hos Fritz (vår gamla hund)
Hade önskat att jag hade kunnat åka med, men jag jobbade  ;(
Känns riktigt konstigt att Mimmi inte e här längre.
Ingen som vill gosar me min näsa när jag sitter här vid dator´n,
eller ska bita i mitt halsband.

 Mike var här förra helgen. Jätte-trevligt!!
Jobbade i och för sej, men jag var ju hemma på em. och kväll.
Beccis uppskattade det verkligen också.
Hon la mer eller mindre beslag på honom!!!
Verkar som att dom kommit varandra närmare sen han flyttade!

 Beccis har var´t på Akuten idag!   ;(
Hon har fått blåser på ägg-stockarna. Gör jätte-ont
Hon har blivit ordinerad säng-läge en vecka.
Hjälper inte det, så måste dom operera. Stackars henne!!
Hoppas det går tillbak´s av sej själv!

Julbordet blev förresten riktigt lyckat!
God mat och jättebra underhållning.
Lenni Norman var där och hade en massa mellansnack under maten
och sen va det underhållning, Waterloo hette dom. Kanonbra!!!
Lite synd bara att man skulle upp 06.30 dagen efter. Men,men.

 Annars är allt som vanligt. Inga större skandaler att tala om.
Jobbar o sliter hela dagarna. Lars e sur och grinig som vanligt.
Vet inte vad de är med honom. Ingen annan som vet heller!
 I morgon skall i alla fall "den andra chefen" bjuda på lussefika.
Första gången det händer!!!  KORS I TAKET!!

 Till helgen är jag ÄNTLIGEN!!! ledig. Första sov-morgonen denna månaden!
Ska bli riktigt skönt

Nu är det dags att gå och sova. Väckaklockan ringer 06.30 pip,
Så god natt å sov gott

Kramar på er till nästa gång!!!



Kommentarer
Postat av: Carmen

(Ursäkta mig!!!)

Men det låter som om din chef inte har fått nått på länge.

Snygg blogg. Hälsa alla, Beccis kommer att krya på sig. Kram C

2008-12-12 @ 11:41:56
Postat av: Anki

Usch blir ju ledsen i ögat nu igen när du skriver så om mimmi <3 Jag saknar henne så mycket så det finns inte! Förstår att det är tomt för dig med nu. Det var ju till dig hon sökte tröst när jag inte var hemma. Du är bäst mamma. Synd bara att Mimmi inte fick uppleva detta i längre tid. Hoppas hon förstår mig? Blev ledsen av den kommentaren ja fick av carmen på mitt inlägg nu om mimmi. Om att hon var lugn bara för att lugna mig. Hon visste vad som skulle hända :'(

2008-12-12 @ 16:50:52
URL: http://ankihansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0