Kära syster!

 Kors i taket! Jag är redan här igen!

 Glömde ju att berätta att Jonas har fått nytt jobb!!! Det blev riktigt snabba ryck.
Fredagen den 21 nov. fick han gå från sitt jobb som testförare på Volvo
och på måndagen efter började han sitt nya jobb på Brämhults juice här i Borås!
Han hade lite kontakter där som hjälpte honom.
Inget framtidsjobb, men en inkomst tills han hittar något han vill göra på riktigt!
GRATTIS säger jag bara.

 Lite senare ringde min älskade syster (hon bor i Norge)
Lika underbart som vanligt att prata med henne. Dom har det bara bra allihop.
Hon, Johnny och Bente (dottern i familjen) ska fira jul hos Jonnys bror i år.
Sönerna ska fira med sina respektive svärföräldrar
Hon passade dessutom på att lägga en bomb!!! Mina kusiner ska skiljas....
Alltid lika tråkigt med sådana händelser, men men.
Skönt att veta att jag inte är den enda i släkten som har skillsmässa bakom mej!
Har alltid fått lite gliringar om det, men nu är det kanske slut med det!!!

 Annars är allt som vanlit. Jobbade till 14.15 idag. Lars (chefen, eller rättare sagt en av två)
var sur o grinig som vanlit och gnällde om allt o inget!
Måste lära mej att "sätta ner foten" säger Katty och Marianne,
får väl se om jag kan lära mej det!
Kalle och  Anki jobbar fortfarande. Dom är på COOP-Eriksberg (Gbg) och inventerar idag.
Beckis sitter uppe hos sej och pluggar (tror jag) och Björn sitter vid datorn (var annars).
Väntar nu på att klockan ska bli 17.35. för då börjar GLAMOUR!! Missar det inte om jag är hemma!
 Vad tycks om utseendet på min Blogg förresten? Den blev väl inte så illa!!

Ha det nu så bra tills nästa gång

Kramar




Kommentarer
Postat av: Anki

ska sigmund och elin skiljas? :O:O

2008-12-02 @ 14:36:39
URL: http://ankihansson.blogg.se/
Postat av: Anki

ska sigmund och elin skiljas? :O:O

2008-12-02 @ 14:37:38
URL: http://ankihansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0