Usch va hemsk jag e´!!!

  Hej på er igen.
I dag mår jag inte alls bra. Har ÅGREN  :´(  
Har aldrig hänt att jag "kräks" här men nu kan jag inte låta bli
Nu tycker ni säkert att jag är jättehemsk och grym!
Fick värdens finaste golden-valp i julklapp. MEN JAG VILL INTE!!!
Kalle och jag har pratat om hund förut, men jag har sagt nej. ÄNDÅ!!! fick jag en i julklapp.
Hon e värdens finaste, så det är inte det. Jag bara VILL INTE!
Sa det till Kalle förut. Han märkte att något var fel.
Han blev så klart besviken, men vad skall jag göra? Han ska kolla om dom kan ta tillbaka henne.
Nu körde han Mike till bussen utan att säga "hej då". Har sällan hänt förut.
ÄR DET MITT FEL DÅ?? Kan nån svara mej på det?
Det är förresten syster till Fidde. (Anki o Jonas hund)
Men nu mår jag "piss" dåligt för att dom andra i familjen blir besvikna.
Hur i hela friden ska det fungera, när barnen går i skolan och vi  jobbar hela dagarna?
Kan ju inte lämna en liten valp ensam så länge!
Då får man börja sanera huset det första man gör när man kommer hem!
Men det känns, för hon e riktigt söt. Så nu sitter jag här med tårar som trillar och en hemsk klump i magen
och vet varken ut eller in!

Kram till nästa gång

P.S.
Det blev som jag var rädd för.
Kalle säger: "Fäst er inte för mycke vid Diva, för Åse inte ha henne kvar"
 Du kunde ju också sagt att jag aldrig ville ha en hund! oavsett vilken
Men så var det då jag som fick skulden i alla fall

Kommentarer
Postat av: Anki

Mamma känn ingen skuld. Inte ditt fel! :) Jag älskar dig!

2008-12-26 @ 19:17:07
URL: http://ankihansson.blogg.se/
Postat av: Ämma

Så som ni lever nu går det ju inte att ha hund som du själv säger.. ni jobbar ju aldeles för mycke.. jag håller med om att det är en super gullig hund.. synd att du fick ta "skiten" skulden men nått ska kvinnor va till för hahha.. näe men det löser sig.. när ni blir gråpumor så kan ni skaffa hund:D

2008-12-27 @ 15:09:05
URL: http://overmyshoulders.blogg.se/
Postat av: Kriztin

klart det inte är ditt fel.. man måste göra som man känner =)

2008-12-29 @ 18:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0