E´lite orolig idag!

Hej på er igjen!
Anki ringde för en stund sen´ o hade tråkiga nyheter!!! Vår kära Kristin fick åka in akut i natt till lasarettet!
Hon har fått en propp i lungan..... Blev jättelessen när jag fick höra det.
Tidigare i veckan hade dom konstaterat lunginflamation, så jag vet inte om det ena har gett det andra?
 Anki o Jonas ska i alla fall åka upp till henne lite senare.
Tuvär kan jag inte åka med upp (MEN JAG VILL!!!) Mår inte riktigt bra själv.
Orolig mage o lite feber,så det är inte läge för det då. Men Anki lovade att krama henne från mej.
Var tvungen att gå hem från jobbet igår på grund avv att magen inte var snäll emot mej.Men det ger sej.
Kommer att stanna hemma i morgon också.
Chefen blev inte glad när jag ringde och sa det. "Jaha" sa han å la på telefonen!! Men han e som han e.
 Kan inte förvänta sej nå´t mer av honom.
Björn har vart hemma två da´r på grund av magen, så det har väl smittats!



Kristin o Anki

 Fick MSN från Magnus i förmiddags. Han hade fått sitt godis nu och var jätteglad!!!!!
Tur att det kom fram, med tanke på att han skickade oss fel adress! Så nu blir det nog kalas hos honom. Hahaha

Var hos Carmen i tisdags. Riktigt trevligt att se henne igjen. Satt o pratade i nästan två timmar om ditt o datt.
Berättade för henne att jag blivit orolig när jag läst hennes blogg, men hon sa att jag inte behövde tänka på det,
 för hon har ingen tanke på att hamna i deras nät.
Micka (hennes dotter) hotar också säga upp bekantskapen med henne om så skulle ske.
Men Carmen. (jag vet att du läser detta) JAG LITAR PÅ DITT ORD!!!
Fick hennes MSN:adress, så nu kan vi hålla kontakten den vägen också Yesss! =)

Nu känner jag att jag måste vila mej en stund. Ögonen går snart i kors.
Måste se till att jag mår lite bättre till i morgon em. för då kommer Anki hit med Jossan. (Magnus x)
Himla go tjej från Borlänge, som nu har flyttat till Skövde. Ska bli kul att träffa henne igjen.
Har inte sett henne sen Ankis student i somras
Kram till nästa gång


Kommentarer
Postat av: Anki

Hon har flyttat till skara mamma :) Klart att vi kommer förbi imorrn :) Hoppas ja. Nu tapetserar vi sovrummet :) Blir jätte fint! Ska ta kort på det när det e klart och lägga upp det.



Pusspuss

2008-11-20 @ 18:27:05
URL: http://ankihansson.blogg.se/
Postat av: K

2008-11-21 @ 18:01:28
Postat av: K

jadu, jag hade lite allt möjligt i lungan.. Det var en liten lunginflammation och en propp och så är jag infekterad i lungsäcken.. så man kan säga att min vänstra lunga är RIKTIGT sjuk =/ men d blir bättre snart hoppas ja :).. tack för kortet..

2008-11-21 @ 18:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0