Rackarns då!

 Hade hoppats på att det skulle bli en riktigt trevlig eftermiddag i Götet i går, men ack,ack,ack.Elfsborg fick storstryk av IFK (till Magnus o Jonas stora försjusning) När IFK gjorde 5-1, så gick vi där ifrån. För den som inte vet, så blev det 5-2            Men sällskapet var inget att klaga på. Anki o hennes kompisar Kristin o Frida var också med.
 Innan vi åkte så åt gjord Anki sina kanongoda köttbullar till middag. Sista gången före flytten :( 
Senare på kvällen ringde min kära syster. Det e alltid lika trevligt att prata med henne. Synd bara att avståndet e så långt mellan oss, så vi ses bara i bästa fall en gång om året! Hon bor ju i Norge. Men efter det att mamma dog för ett halvår sen, så har vi mer kontakt nu än nånsin förut. (Inget ont som inte har nåt gott me sej) Dom kommer i alla fall hit till påsk, när Kalle o jag fyller 100 (50+50)
Önskar att hon hade kunnat komma hit till helgen, när det skall pyntas på graven, men jag vet att hon kommer att vara med mej i sina tankar o det känns bra.



Bilen e från Ankis bal.Tre glada Roosor
Kramar till nästa gång

Kommentarer
Postat av: Anki

Mamma lilla. Jag lovar att det inte är sista gången för mina kättbullar. Till jul då? Då ska jag ju vara hemma hos er. Då ska det lagas köttbullar :D



Önska att jag kunde följa med dig, men du! Vi ska ju till Göteborg jag och Jonas då med ju. Vi ska ju till Ikea. Då kan vi följa med dig mamma :) Om du vill?



Puss och Kram

2008-10-28 @ 16:51:24
URL: http://ankihansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0