FIDDE

 Det gick precis hur bra som helst  :)

Var lite nervös över hur det skulle gå med Fidde... Men det var inga problem alls. Han var lite orolig och gick och letade efter Jonas en liten stund. Men sen gick det hur bra som helst. En liten "olycka" hände det på kvällen, men det var nog mest pga att jag inte hörde hans "signal". Men det var också enda gången!.
Han fick sova med mej i sängen på natten. När klockan var 01.30. väckte han mej. Så då var det på med morgon-rock och tofflor och sen snabbt ut! Han gjorde ifrån sej ordentligt och sen var det bara att gå in och sova igen.
 Fick sovmorgon i alla fall!!! 08.30. väckte han mej igen. Inte illa... Blev riktigt imponerad av honom!
Vi har vart ute på promenad ett par gånger. Men han vill inte gå för långt, hade koll på huset hela tiden. När han gjort ifrån sej, så sprang !! vi hem igjen
Snacka" om att han är sällskaps-sjuk!!! Skulle gå med överallt. t.o.m. på toa. Men han är bara för gooo ;)
Medicinen tog han utan några som helst problem. Han satte sej ner och sen var det bara att spruta in den i munnen. Hur smidigt som helst.
Vid 15.15. kom Jonas. Tog en kopp kaffe och "tjöötade" en stund. När han hade åkt hem med Fidde, så var det dags för katterna att flytta hem igen  ;)

Sista dagen på diet! Men jag kommer nog att fortsätta att äta som jag gör nu. Det känns så nyttigt och sen så mår jag bra av det. Känns som att byxorna blivit lite större. (waaw)

Kramisar till nästa gång

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Det känns skönt att ni finns,Jonas har nog varit lite orolig eftersom han inte viste vad han skulle lämna Fidde när han var sjuk. I morgon får vi hit Diva eftersom dom ska på semester i 2 veckor hon heter izza idag bara så att ni vet. Ge mig din email adress så lovar jag att skika bilder/kram Anna-Lena

2009-02-03 @ 23:10:32
Postat av: Anki

Skönt att det gått så bra när du hade fidde hemma :) Älskar dig mamma!

2009-02-04 @ 18:12:30
URL: http://ankihansson.blogg.se/
Postat av: Carmen

Tja!

Skicka din diet till mig också så får jag se om jag blir mindre??!! Haha...hihi... du vet väl att jag håller på sedan nyår`Det börjar bli lite tradigt. Kramar C

2009-02-05 @ 13:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0