för den som e´ intresserad....

 Har precis pratat med Magnus på msn. nu. Det ser inte så bra ut där nere nu!  Elden är nästan runt om nu.
Dom har inte blivit evakuerade ännu, men fått besked om, att om vinden vänder eller tilltar, så måste dom sticka.
Han är i och för sej vid gott mod och försöker trösta mej. Han säger att jag inte skall oroa mej, men hur kan jag låta bli. KÄNNER MEJ MAKTLÖS!  Han skulle gå ut och ta lite kort nu och lägga upp på "facebook" så man kan få litegrann av hur det ser ut just nu.

Så tyvärr Carmen. Jag kommer inte i dag heller! Vill hålla mej så nära datorn som möjligt.

Det är i sådana här tillfällen som jag saknar mamma. Hon visste alltid att trösta.
Ringde till Syster-yster i stället. Skönt att få höra hennes röst. Hon försökte trösta, försöker alltid se det positivt.

Nu ska jag in på "facebook igen och titta på korten. Fick precis meddelande av Magnus att han lagt upp några nytagna bilder nu. Så hjälp mej nu att hålla alla tummar ni har. Känns som att det kan behövas.
(Måste lära mej tänka positivt)     Det här kommer att gå bra!!!

Kramisar till nästa gång
och Carmen!!! Än en gång FÖRLÅT!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0