"SKRUTTEN"

                                                                     



                                          

                                             I  dag fyller min lilla "Skrutt"  20 år!!!


                                                  Helt otroligt hur fort det gått.
 Hon va så enveten och tog hur lång tid som helst på sej att "komma ut", men när det äntligen efter fyra timmars jobb på förlossningen( pojkarna "ploppade ut" hur lätt som helst) så låg då äntligen prinsessan på min mage! Tio tår och tio fingrar... Men, vem bryr sej? DET BLEV JU EN PRINSESSA och det var värt allt jobb!!!

 Kommer ihåg, att det var ovanligt varm februari. När vi kom hem  ifrån BB, så hade mamma, som var hemma och passade Robert och Magnus, pyntat bordet med blommor från våran trägård, röda tulpaner, snödroppar och pärlhyacinter (rött,vitt och blått) vi är ju av norsk härkomst.

Har vart hos henne och Jonas på fika och present-utdelning. Av oss fick hon present-kort på Hemtex och tatuering.
Det bjöds på maräng-tårta med fruktkompott, glass och muffins. Jättegott!!!

Trodde hon skulle hänga på dörren till bolaget idag, men det hade hon inte hunnit med. dom skulle ta det i morgon istället sa hon

I kväll skulle hon ut med "tjejjorna", och stackars Jonas får sitta ensam hemma :( :(  Men han tyckte inte att det gjorde så mycke, skulle ta sej ett glas vin och mysa med Fidde ;);)
Han  e bara för gooo! Dom e så fina tillsammans!!!
 
 Till syvende och sist, så kommer hon så länge jag lever, alltid att vara "min lilla Skrutt"

Kramisar till nästa gång

Kommentarer
Postat av: Anki

och du kommer alltid att vara min skruttebambam ;) haha! Älskar dig mamma <3

2009-02-15 @ 11:25:33
URL: http://ankihansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0