Hemskaste dagen på länge!

        

 
Magnus him self
 Det har inte var´t nån rolig dag idag. Rapporterna från Australien är inte trevliga.
Var i upplösningstillstånd tidigare i dag. Ingen Magnus vare sej på "Facebook" eller på MSN. Skickade ett sms, dock utan resultat.
Han bor ju i delstaten New South Wales och det är ju i dom områdena som elden härjar, så jag var riktigt orolig.
Men senare i eftermiddags, så fick jag äntligen tag i honom på MSN.
 Dom hade det förhållandevis bra. Det var inte lika varmt idag och det blåste inte lika mycke heller.
Elden höll sej ca 2 mil ifrån dom för tillfället, men skulle vinden vända igen, så blir det lite mer allvarligt för dom.
Så under rådande omständigheter, så var det "lugnt"!
Men kan ändå inte hjälpas, tårarna kommer hela tiden och jag följer nyhets-rapporteringarna slaviskt! 
Men kan ändå inte låta bli att fråga mej: Tänk om vinden tilltar i styrka igen och vänder! Det är natt.
Vågar man över huvud taget sova under rådande omständigheter.
Det är sådana "dumma" tankar jag har i huvèt. Kan inte låta bli. Hör ju på nyheterna hur fort det kan gå.
Folk blir överrumplade och t.o.m. innestängda i sina bilar när dom försöker fly (förlåt mina nära och kära, men det är så jag tänker).
  Faaan  Magnus! (Förlåt. Jag brukar inte svära) Men jag är så j....la orolig!!!
När jag sa det till honom för ett par timmar sen, så försökte han trösta mej med att han är en överlevare!
 Det vet jag väl!!!! Men jag är inte mindre orolig för det.


Kramisar till nästa gång.
Hoppas jag kan va´lite mer positiv då!








Kommentarer
Postat av: Astrid

Kul sida! Hur länge har du haft din sida?

2011-07-13 @ 00:08:32
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0