Oroligt!

        
 
Så här ser det ut hos Magnus nu!!! Han bor inte långt ifrån där det brinner så mycke nu.
Bilderna är tagna från den gård där han bor och jobbar
! Delstaten Queensland-Australien.
Dom är beredda på att evakuera.
Hörde om bränderna på nyheterna på radion och fick strax därefter tag i Magnus på MSN.
Dom har det bra, men beredda, om det skulle behövas.
När vi slutade samtalet, så hade det börjat regna, så vi hoppas att det ska ge sej.
Men dom hade 48!! grader varmt i går och det blåste nästan orkan! Han tyckte det var riktigt obehagligt
.
Men han lovade att skicka ett SMS, om det blir aktuellet med evakuering.


Annars är det lugnt här hemma.
Anki, Jonas och Fidde är här. Ätit middag och skall titta på melodifestivalen här senare
.
Nästa vecka åker Kalle och Anki till Falkenbergför att jobba. Björn och Beckis har vinterlov en vecka.
Beckis funderar på att åka till Emma i Falköping ett par dar.
Själv hoppas jag att jag äntligen kommer iväg till Carmen på tisdag.
Det är min "mockliga" vecka nu. Jobbar bara måndag, onsdag och fredag.

 På fredag ska vi på stort kalas på eftermiddagen. ANKI FYLLER 20!!! Fredagen den 13:de.
Tänk att det har gått så fort, fattar det inte. Hon är fortfarande min lilla "Skrutt", men det kommer hon alltid att vara.

Detta var en liten läges-rapport från oss här ute i skogen. Hoppas ni alla har det bra, så hörs vi en annan dag.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0