Vad har hänt sen sist?

 Kanske på tiden att skriva lite igjen! Det var ju ett tag sen.
Det har egentligen inte hänt så mycke sedan sist. Dagarna ser ganska lika ut. Inte mycke som händer här ute i skogen.
Bra eller tråkigt kan väl diskuteras, men så är det i alla fall

 Har pratat med Magnus på msn. Bränderna märker han inte så mycke av längre, men däremot, så har han fått problem med ryggen. Läkarna säger "diskbrock"!! Så han har inte kunnat jobba på länge, han var väl inte så där jätteglad precis. Hoppas verkligen att det ger med sej snart. Kan ju inte leva på bara luft!
Har äntligen fått skickat iväg paketet till honom nu i alla fall! Bättre sent än aldrig!!

 Robert har flyttat in i sin nya och större lägenhet i Limmared nu. Han trivs riktigt bra med den. Ska dit på inflyttnings-kaffe om fjorton dagar. Jag jobbar hela helgen som kommer, så vi fick ta det helgen efter.

 Mike som är färdig med sin Japanska kurs sen några veckor tillbaka, har börjat jobba idag.
Han har fått fast jobb i en Konsum-butik på Hisingen i Göteborg. Ska bli spännande att höra hur det gått för honom. Hoppas att han ska trivas med detta. Lite svårt att se honom som butiks-arbetare bara, men jag håller tummarna för honom.

 Igår var Carmen och hennes dotter Micka här och fikade. Det var hur trevligt som helst. Vi satt och "tjööta" i flera timmar. Pratade minnen ( vi skrattade så vi tjöt )  Det var riktigt mysigt. Längesen man träffade Micka. Hon bor i Eskilstuna med sin Vigge. Dom har funderingar på att flytta ner åt detta hållet. Skulle va kul om det blir så. Det vet jag att vi är ganska många som tycker ;)

 I morgon ska jag besiktiga min bil!!! USCH O FY!! Tycker det är lika jobbigt som att gå till tandläkaren! Får tänka på  att jag ska till Skutten på fika efteråt. Ska bli kul att träffas igjen. Det var ett tag sen sisst. Har förstått att Fidde-fisen har blivit stor nu.

 Till sist så hoppas jag att vintern ville ta slut nu och att all ( ca. 2dm ) snö försvinner.
Det räcker nu tycker jag!
Längtar till våren, då man inte behöver "palta" på sej så mycke kläder, kan sitta ute i solen och mysa med kaffe och en bok. Det är mycke roligare att vara ute och promenera då också. Visst har jag rätt?

   Kramisar tills nästa gång

Kommentarer
Postat av: Anki

du har rätt ;)

2009-02-24 @ 18:16:37
URL: http://ankihansson.blogg.se/
Postat av: Sofie

Skitsnygg sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-05-07 @ 17:36:51
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0