Ont de´gör ont men de´går

 Nu är det kanske dags att skriva lite igen

 Världens sötaste Golden-valp Diva har fått ett nytt hem! Anna-Lena (Jonas mamma) tog tillbaka henne.
Medans jag var på jobbet lördan efter jul, så åkte Kalle, Anki o Beckis tillbaka med henne :`(
Inte roligt alls men ett måste. (SAKNAR HENNE)
Innom en timme hade Anna-Lena hittat ett nytt hem åt henne. En småbarnsfamilj i Kinnarumma.
Där kommer hon alldeles säkert att få det jättebra, med folk hemma hela dagarna
    TACK ANNA-LENA
!

             

                          Diva och jag


  Annars har de vart en jobbig vecka. Började natten till måndag. Då fick jag så´n  feberfrossa så hela sängen skakade. På morgonen fick Kalle ringa och sjukanmäla mej. Låg utslagen i feber och värk i hela kroppen.
  INFLUENSAN VAR HÄR!!!!!
Inte så förvånad egentligen, för Jonas "deckade" dagen innan.Vi träffar ju dom regelbundet så det var ju inte så konstigt. Men Jonas, jag skyller inte på dej. Hahaha. På natten sen, så började det värka i vänstersidan och då blev jag rädd. Hade svårt att dra djupa andetag, för det gjorde så ont. Ringde sjukvårdsupplysningen på morgonen. Dom sa att viruset hade satt sej på lungan också. Skulle "knapra" värktabletter. Hjälpte inte det så skulle jag höra av mej igen. Men det slapp jag.
Så det har varit ett väldigt lugnt nyårsfirande
. Robert var här (på egen risk).
 Magnus ringde på dagen. Fick inte prata så mycke med honom, för samtalet bröts. Men han hade haft ett  bra nyårsfirande. Hade åkt iväg mot Melbourn, där dom tydligen hade stått uppe på ett berg med översikt över stan och tittat på fyverkerierna. En upplevelse uta dess like!
Annars jobbar i och för sej det mesta, men han verkar trivas. Han jobbar som körsbärs-plockare. Tjänar bra och får vara ute i solen hela dagarna. ca 35C dagtid. Men han gillar värmen. Han är väl snart en neger
. Hahaha. Saknar honom.

 I dag fyller Björn 16 år. Ska ha lite "kalas"  för honom i eftermiddag med dom "närmast sörjande"
Kalle och Anki jobbar i Gbg idag så det blir när dom kommer hem. Jonas och Fidde kommer hit också.
 
 Annars är det lugnt här. Stannar hemma hela veckan för att kurera mej ordentligt.
Ska slänga ut granen i morgon. Ska bli skönt. Den barrar så kulorna trillar av av sej själva, så nu är det dags.
Nu kommer Kalle och Anki hem så nu är det fikadags. Jonas är på ingång också, så nu får vi väcka Björn. Fikadags!!

 Ha det nu så bra till nästa gång och kramar till nästa gång


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0