Blogg-torka

 Har inte alls känt för att skriva på länge nu, men ska väl försöka att uppdatera den intresserade lite grann!
Egentligen har det inte hänt så mycke sen sist. Dagar kommer och dagar går. Ser i stort sett lika dant ut vecka ut och vecka in. Usch va anti jag låter nu.

Förra helgen åkte vi MC med Lena, Lennart, Annelie och Magnus. Många härliga mc-vägar blev det innan vi hamnade i Varberg där vi åt lunch.

 Helgen som var, så va Kalle och jag på lill-semester i Aalborg Danmark. Det va helt underbart! Tyvär så fick vi en hel del regn på oss när vi åkte ner.
Lördagen blev myyysig. Tillbringade första delen av dagen med att gå runt i affärer och shoppade lite grann. På kvällen tog vi en TAXI ner till stan igen, för att sitta och titta på matchen på en Irländsk pub. Faktist riktigt kul! Tråkigt resultat bara. Men men. Sen tog vi TAXI hem igjen.
På söndagen tog vi den snabba vägen hem. Färja Fredrikshamn-Göteborg, med shopping och spel!
Denna lill-semester, kommer jag att leva länge på. Hela 8 veckor!!! Då först har jag semester. Lagom till att Kalle börjar jobba efter sin semester. Det kallar jag för vältimat!
Åker kanske upp till Syster-Yster en vecka i Norge. Vi får väl se.

Idag åkte Kalle och gänget ner till Skåne för att jobba några dagar. Sista långresan före semestern.
Nu tänder jag lite ljus och kryper upp i soffan med ett glas vin. Sen är jag inte ledig igjen förrän på söndag :(

   Kramisar tills nästa gång. (när det nu kan bli)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0