Ledig helg snart till ända ;(.

 Har äntligen fått en helt ledig helg!! Helt underbart.

Enda tråkiga va att jag har blivit sjuk. Kände på jobbet i fredags att det var en rejäl förkylning som låg på lut. Så natten till lördag bröt den ut. "Snörvlig", hostig och ont i halsen. Idag har jag ont i kroppen oxå.
 Annars har helgen varit bra. På fredagen kom Mike, Jennie, Robert och Anki.Var trevligt.
Hade lite kalas  för Kalle.
På lördagen var vi i stan en sväng och fick med oss Anki hem. Jonas håller nämligen på att greja med sin bil i Hyssna, så för att Skrutten skulle slippa sitta ensam hemma, så fick vi med henne hem.
Jonas hämtade henne på kvällen.
Sen var det ju då dags för Melodifestivalen! Robert och jag satt själva och tittade.
 Kalle var inte intresserad, så han gick in till sin dator. Beckis var med sina kompisar inne i stan och Björn var hos Jasmine. Tyckte det var en annorlunda tävling i år. Gillade Caroline`s låt
 Idag har vi bara tagit det lugnt. Känner att jag behöver det. Måste ju till jobbet imorgon!!
Körde in Robert till tåget och sen hem igen. Suttit och spelat "Resident Evels" med Kalle hela dagen ;)
Bara gjort ingen ting! Skönt med sådana dagar ibland.
Nej, nu är Kalle igång med TV-spelet igen, så nu säger jag:
KRAMISAR till nästa gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0