Rackarns förkylning!

 Hej igen!

Hemma från jobbet sen i måndags.Vaknade med värdens förkylning! Inget kul alls! Men jag ska försöka gå till jobbet imorgon. Vi har ju ingen "extra-personal", så dom andra blir ju lidande och för göra mitt jobb också tyvär.

 Har passat på att läsa "Emma, Mia´s dotter"  fortsättningen på Gömda, Asyl och Mias hemlighet. En helt otrolig bra bok.Kan varmt rekommenderas! Nu håller jag på med Camilla Läckberg´s "Tyskunge". Också en spännande bok. Har läst dom tidigare böckerna också. Gillar hennes böcker

 Pratade med Magnus i går. Han har det förhållandevis bra. Problem med ischiasen, men det går sakta men säkert åt rätt håll. Har flyttat in i en husvagn!!! Bor gratis, så nu kan han spara mer pengar. Han har tänkt åka över till Nya Zeeland igen. Har tydligen träffat en svensk tjej där som han ska hälsa på i några veckor. Sen tillbaks till Australien. Undrar om han någonsin kommer att flytta hem igen. Det lär nog dröja flera år i alla fall tror jag.
Formel 1-cirkusen kommer till Melbourn snart och då ska han, till Robert´s stora förtret dit och titta. Det ser han fram emot.

Neee, nu känner jag att jag behöver lägga mej och vila lite. Måste ju bli frisk till i morgon så jag kan jobba!

KRAMISAR till nästa gång



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0