"Bomb-dax"

18 september 2009

Ja, det är nog ett lycko-datum för mej.


Började med att Robert och jag fikade inne i stan på eftermiddan.
Då berättar han att han o Jenny ska ha barn i början av maj nästa år! Viiiii, va glad jag blev.
Hoppas verkligen att det går bra, för han längtar såå!
Åkte hem, glad o lycklig över detta och berättar nyheten för Kalle.
Men det är ju såpass nytt, så vi måste hålla tyst om det! Hur lätt kan det va nu då?

Ett par timmar senare, så ringer telefonen. De e Anki som ringer: "snyft, fniss, snyft"... "Mamma, de e två streck på stickan"!!! Vaaa? säger jag. Jaa säger hon. Jag e GRAVID!!! Fniss, snyft, fniss...
Blev minst lika lycklig över detta beskedet!
Morgonen efter, så fick jag ett SMS från Anki: De e två streck i dag oxå!
"Men lova att inte berätta de för nån! Inte ännu"
Har inte varit lätt att hålla tyst om det. För jag blev ju så glad. Men jag har klarat det så här långt.
Har bara berättat det på jobbet ;)

Jaa Anna-Lena. De va samtidigt som Jonas ringde dej oxå =D Hörde honom i bakgrunden.
Du har ju redan barnbarn. Blir man verkligen så här "nojjig och fjamsig" då? E de normalt? Hahahaha


Så om allt går som det skall, (vilket det självklart kommer att göra) så blir Kalle o jag farföräldrar i början av maj och sedan morföräldrar i mitten av samma månad. Kan det bli större?

E de nu de e dax att börja virka o sticka barn-kläder då eller...

P.S. Hur många kullar kan en katt egentligen få på ett år?
Paulina fick kull nr. 3!! i fredags. Två nya ungar! (mee dont like) D.S.

KRAMISAR på er tills nästa gång

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Det är helt normalt och jag tycker oxå att det ska bli jätteroligt att få ytterligare ett barnbarn. Grattis även till Robert och Jenny´s tillökning/Stora kramar från mig till dig

2009-10-04 @ 17:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0