Konstiga tankar

Ja, då var det kanske dax igen.

Det är ju egentligen inte så mycke som har hänt sen sist. Men här kommer iallafall en liten "update"

Har vart hemma i en vecka nu pga. en elak förkylning som inte vill ge med sej. Var hos läkar´n idag, och han sjukskrev mej, för att jag till och från har feber oxå. Liiiite för hög aktivitet på dom vita blodkropparna?sa han!  Nässpray, Alvedon och halstabletter rekomenderades.

Bägge graviditeterna går som dom skall. Anki var och tog första "influensa-sprutan i måndags och blev deckad resten av veckan.
Jenny var på ultraljud och Räkan såg ut att må bra. Blev däremot "tillbakaskuten" några dar, så nu får dom säkert på samma dag. Mitt tips är den "syttene mai" De hade var´t häftigt tycker jag!

Vad e de  då för konstiga tankar jag har?
Jo. Det är Karlavagnen.
Har alltid vart inponerad!!? av denna stjärnbild!
Har jag var´t ute själv när det är mörkt, så har jag alltid känt mej trygg när jag hittat Karlavagnen på himlen! (Då kan inget ont hända mej)
Nu tittar jag på Karlavagnen och tänker, att mamma och pappa sitter där och håller ett öga på mej och alla mina kära!
Visst är det konstigt, men så´n e´jag och jag trivs med den jag är

KRAMISAR

Kommentarer
Postat av: Anki

Det är inte nått konstigt mamma. Så känner jag med att mormor och morfar sitter där och kikar på oss. De finns till hands och hjälper oss när vi behöver dom. Så är det bara och så ska det vara <3

2009-10-31 @ 10:37:11
URL: http://ankihansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0