5 månader!!!

Vilken händelserik vår och försommar de har vart!


Om någon har saknat mej, så e jag då äntligen tillbaks. Har äntligen fått ut den berömda tummen.


Våren började med att vi blev farföräldrar till lille Liam Warg den 1 Maj!! Va och hälsade på UNDERVERKET!
Han e ju bara för söt!!! E ju hur stolt som helst.

Anki och jag var en sväng i Skara och hälsade på släktingar. Riktigt myyyyysigt att få ses igen efter aldeles för många år! (Tur att "Facebook" finns)

Så va de då äntligen dax för Jamie William att se dagens ljus.
Den 16:de maj va väntan över för Anki, Jonas och alla oss andra!!!
Nu kan jag nog inte bli mycke stoltare <3<3<3

Midsommarafton hade vi en överraskning åt alla våra barn.
Hade lyckats att övertala alla barn att fira här hos oss i år.
Lagom till sillen å "nubben", kom nämligen Magnus och Anna!!! Blev många floder av tårar kan jag lova.
Tänk va skönt de va att äntligen efter 2 1/2 år, få krama om honom igen!!! Dom planerar att stanna här några månader! Blir de som dom vill, så åker dom till Australien till vintern.

Har semester en vecka till. Har redan haft 2.
Första veckan va Robert här. Då fick vi röjt bort det mesta av träden som vi har här på tomten. Blev riktigt lyckat kan jag ju tala om för er. Ljust och fint. Anki och Jamie passade på att va med här ute då. Karlarna sågade, Anki pekade och jag passade Jamie ;) På fredagen va Jonas oxå med. Då blev alla trän kapade och alla grenar uppeldade. Ingen dålig brasa de blev.
Har varit en sväng till Ullared med Anki, Jamie och Anna oxå. Kan ju bara säga, att aldrig mer dit när de e semester. Fick köra runt i nästan en halvtimme bara för att hitta en p-plats!!! Hur mycke folk som helst! Fick i alla fall med mej lite smått o gott därifrån.
Igår va Kalle o jag i Falköping och hälsade på hans syster och familj. Altid lika trevligt.
Annars har vi bara tagit dan som den har kommit. Har passat på att umgås mycke med Anki och Jamie dessa veckor.
Nästa vecka börjar Kalle att arbeta igen.
Jag hoppas på att de blir lite sol nästa vecka, så man kan få lite färg på kroppen, samtidigt som jag förbereder mej mentalt på att börja jobba igen ;(


Nä, nu får de nog räcka för denna gången. Ska försöka bli lite bättre på att skriva. (men de tror jag att jag har sagt förut)

Ha de nu bäst

KRAMIZAR









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0