Nu räcker de, tycker jag!

Ska de då aldrig ta slut!

I morse när jag skulle köra Beckis till bussen i Viared, så fastnade jag med bilen i all snö på våran uppfart.
Kom varken bak eller fram. Upp eller ner.
Som tur var, så va grannen Magnus fortfarande hemma, så han kom och hjälpte mej komma loss!
(Kan tänka mej, att dom e glada för att dom flyttar in till stan vid månadsskiftet. För de här e inge kul!
Ska köpa deras snöslunga när dom flyttar.)

Skulle åkt till Carmen idag, men halvvägs till Sandared började de snöa igen!
Stannade till på ICA och handlade lite. Sen var det bara att åka hem igen
För tillfället så snöar det inte, men på radion lovar dom mer snö.
En till två dm. till! Bävar för när jag ska åka till jobbet imon!

Annars e de inte så mycke nytt här ute i skogen. Jobb, jobb och åter jobb. Men de e väl så livet ska va ;)
Ankis mage växer. Nu kan Jonas äntligen känna sparkarna. VILL KÄNNA JA ME.
Tyvärr, så har vi inte nån kontakt med Jenny, för det strular mellan Robert och henne ;(
Hoppas dom löser det snart

Beckis fyller 20 år!!! imon, så nu lär de bli lite kalas här ute. Men troligen inte försän till helgen.
Vill inte att "statsbor" kommer in på grusvägen nu när den ser ut som den gör.

Ringde kära syster här om kvällen för att höra hur dom har det.
Dom höll på att laga första varma målet med mat i det nya huset. Dom va jättenöjda.
Där ute har dom oxå mycke snö, och de tyckte hon var lite jobbigt.
Deras väg är sämre än vår, så egentligen ska jag ju inte klaga.

Men nu mina vänner, så skriiiker magen efter mat. Så de e väl lika bra att göra nåt åt det :)
Ha de nu bäst, så hörs vi en annan dag

KRAMISAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0