01012010

Gott Nytt År!!!

Kanske dax för en "update" igen då ;)

Lördag före jul var vi iväg på julbord tillsammans med släkten.
Alltid lika trevligt att träffas. Fick höra att det kommit en ny medlem i släkten dagen innan.
Svägerskans son Jan, hade blivit pappa till en liten "Oliver" 
Så nästa år e de tre nya medlemmar med på "släkt-träffen"

Julafton firade vi här hemma med alla barn utom Magnus. Hade det riktigt trevligt.
Senare på kvällen fick vi tack vare våra ungdomar och deras teckniska sinne,
kontakt med Magnus!
Vi både såg och hörde honom och Anna via datorn. LYCKAN VA TOTAL!!
Sååå underbart att få höra och se honom igen. Å va söt Anna va´
På slutet at samtalet, så fick han mej t.o.m att gråta floder.... Jag blev så glad!

Dom planerar att komma hit och hälsa på till midsommar!! Hoppas verkligen på det!

Å tänk, nästa år har vi två medlemmar till: Räkan och Bulan.
Behöver väl inte säga att jag LÄNGTAR!!!
Räkan e beräknad till den 13 maj och Bulan den 16 maj
Bulan e en riktigt "vilde" enligt Anki, men en annan känner ju inget. Ännu!
Dom har bägge två vart på¨ultraljud, så nu e de mer verkligt för Robert och Jonas oxå.
Nu när dom sett att det verkligen finns nåt där inne.
Fick MMS av bägge. Så nu har jag oxå sett dom. Har visat upp dom på jobbet!
Hade jag vart mer teknisk, så hade jag velat lägga upp bilderna här,
men jag vet inte hur jag ska få hit dom ;(

Juldagen var lugn. Var hemma hos Anki o Jonas på en liten fika
i samband med att Robert skulle ta tåget hem till Limmared igen.
Dom skulle egentligen kommit hit, men våran grusväg var rena isvägen.
Så eftersom att vi ändå skulle ut med bilen, så åkte vi till dom istället

Igår jobbade jag till 15.00, så det var ett luuugnt nyårsfirande här hos oss.
Beckis åkte upp till sin Thomas på juldagen, så de va bara Kalle, Björn och jag hemma.

Å kors i taket. Jag fick ledigt idag! :) Men i morgon e det "på´t igen"

Så va det ju faktist Carmen oxå! Hon har äntligen lyckats att bli av med den karl,
som hon i och för sej älskat och är far till hennes yngste, men som bara har utnyttjat henne
och skrämt bort alla hennes vänner (förlåt Carmen)
Håller tummarna för dej och önskar dej lycka till av hela mitt hjärta :)


KRAMISAR på er tills nästa gång















Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Måste säga att jag verkligen diggar din blogg. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-07-20 @ 03:57:57
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0